Facebook Instagram Youtube
Ankieta: Rozwój oferty i wzrost atrakcyjności Centrum Leszno
Ankieta: Rozwój oferty i wzrost atrakcyjności Centrum Leszno
Ankieta: Rozwój oferty i wzrost atrakcyjności Centrum Leszno
Ankieta: Rozwój oferty i wzrost atrakcyjności Centrum Leszno

Ankieta: Rozwój oferty i wzrost atrakcyjności Centrum Leszno

Dodano 23 stycznia 2018

 

Przedsiębiorcy z centrum chcą poznać opinie mieszkańców innych dzielnic miasta oraz osób mieszkających poza miastem, ale odwiedzających #CentrumLeszno. Ankieta jest już teraz dostępna w internecie (patrz ramka) lub w wersji papierowej w wybranych punktach usługowych (fryzjer, salon kosmetyczny, pizzeria) działających w centrum. Ankieta ma dać odpowiedzi na kilka pytań: Czego brakuje? Z oferty jakich sklepów, kawiarni, restauracji klienci często korzystają? Co trzeba zrobić, żeby klienci częściej odwiedzali centrum i chętniej zostawiali tutaj pieniądze? Dowiemy się także z kim warto być może nawiązać współpracę tworząc wspólne promocje czy oferty wiązane. Jeśli ktoś często odwiedza np. muzeum, może powinna na niego czekać tam oferta zachęcająca do wstąpienia po drodze do kawiarni czy restauracji?
Jeśli w ankiecie mieszkańcy wskażą jakich usług lub towarów im brakuje, to może to być wskazówką dla potencjalnych inwestorów. Dzięki badaniu spróbujemy także dowiedzieć się w jaki sposób skuteczniej docierać z informacjami o ofercie centrum (handlowej, gastronomicznej, ale też kulturalnej) do mieszkańców. Dlatego zachęcamy wszystkich do wypełnienia ankiety, która może być bardzo pomocna w dalszych działaniach.

Przedsiębiorcy z centrum chcą poznać opinie, szczególnie mieszkańców innych dzielnic miasta oraz osób mieszkających poza miastem odwiedzających #CentrumLeszno. Krótka ankieta jest już teraz dostępna w wersji elektronicznej TUTAJ lub w wersji papierowej w wybranych punktach usługowych (fryzjer, salon kosmetyczny, pizzeria) działających w centrum.

Ankieta ma dać odpowiedzi na kilka pytań: Czego brakuje? Z oferty jakich sklepów, kawiarni, restauracji klienci często korzystają? Co trzeba zrobić, żeby klienci częściej odwiedzali centrum i chętniej zostawiali tutaj pieniądze? Dowiemy się także z kim warto być może nawiązać współpracę tworząc wspólne promocje czy oferty wiązane. Jeśli ktoś często odwiedza np. muzeum, może powinna na niego czekać tam oferta zachęcająca do wstąpienia po drodze do kawiarni czy restauracji? Jeśli w ankiecie mieszkańcy wskażą jakich usług lub towarów im brakuje, to może to być wskazówką dla potencjalnych inwestorów. Dzięki badaniu spróbujemy także dowiedzieć się w jaki sposób skuteczniej docierać z informacjami o ofercie centrum (handlowej, gastronomicznej, ale też kulturalnej) do mieszkańców. Dlatego zachęcamy wszystkich do wypełnienia ankiety, która może być bardzo pomocna w dalszych działaniach.

Ankieta w wersji elektronicznej bedzie dostępna do 5 lutego. Inicjatorem przeprowadzenia ankiety są właściciele pizzerii Cool Pizza, współpracujący z innymi przedsiębiorcami w ramach grupy roboczej "biznes" w ramach rewitalizacji gospodarczej, animowanej przez Wydział Promocji  i Rozwoju Urzędu Miasta Leszna. Do prac w ramach grupy zapraszamy wszystkich przedsiębiorców prowadzacych swoje firmy w centrum miasta (bądź chcących dotrzeć ze swoją ofertą do odwiedzających centrum). Najbliższe spotkanie grupy odbiędzie się w czwartek, 1 lutego, o godz. 18.00 w Stacji biznes. Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 726 031 303 lub mailowo: rewitalizacja@leszno.pl