Facebook Instagram Youtube
Witryna warta kampanii medialnej
Witryna warta kampanii medialnej
Witryna warta kampanii medialnej
Witryna warta kampanii medialnej

Witryna warta kampanii medialnej

Dodano 14 lutego 2018

Pomysł na konkurs wyszedł od jednej z mieszkanek, która wzięła udział w dyskusji na temat ulicy Leszczyńskich. Hasło podchwycili inni mieszkańcy, którzy od ubiegłego roku spotykają się i rozmawiają o przyszłości tej ulicy. W organizacji konkursu pomogli pracownicy Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miasta. W ramach działań rewitalizacyjnych Leszna, właścicielom sklepów i firm znajdujących się przy ulicy Leszczyńskich zaproponowano, by zgłosili świątecznie przystrojone witryny do konkursu.

Zgłoszeń było 25, z tego do drugiego etapu przeszło 6 i na nie głosowali użytkownicy Facebooka. Wygrało zdjęcie witryny, które uzyskało najwięcej polubień.

Laur zwycięstwa przypadł Sekcji Leszczyńskich Plastyków działającej przy Miejskim Ośrodku Kultury. Ich siedziba mieści się przy ulicy Leszczyńskich 9-11. Nagrodą jest kampania reklamowa w mediach.

Podsumowanie konkursu odbyło się w piątek w Galerii Miejskiego Biura Wystaw Artystycznych.

Nagrody i wyróżnienia wręczał prezydent Łukasz Borowiak. Podziękował za zainicjowanie konkursu, która zrodziła się wśród mieszkańców.

Poza nagrodą główną, wręczono wyróżnienia, które przyznano Salonowi Doboru Bielizny S&R Popielas, InsuQuest Ubezpieczenia Sp. z o.o, Kwiaciarni Jedna na milion, Butikowi Maja Osiecka i sklepowi odzieżowemu Żakiecik.

Autor: jrs